Creatieve mobiliteit

Goh, vandaag was een dag die in m’n verkeersdagboek moet. Terwijl ik vanmorgen sowieso pas tegen 11 u op kantoor wilde zijn, stond ik toch nog aan te schuiven. Op de A12 weliswaar. Door de ellende op de E19 koos ik na de fitness dan maar om via Boom te rijden. Verkeerde keuze. Vlak nadien bleek dat de e19 vrij was. Dus ik via Kontich dan toch op m’n oude vertrouwde weg.

Vanavond om kwart na vier, vanhaar hetzelfde! Samen met een collega moest ik om 17u in het media Research Park in Zellik zijn. De buitenring zo vol als een ei! Acccident in Grimbergen. Wij nog snel rechtsomkeer kunnen maken (achteruit gereden waar het niet mocht) en dan via klein stukje binnenring naar Diegem en zo terug Zaven,tem binnen. Ik ben dan maar teruig wat gaan werken tot 19u, toen was het verkeer rustiger.

Ja wadde. Het is iet, dat verkeer. Zou ik daar geen oplossing (al althans, verbetering) voor kunnen vinden? Misschien moet ik het over de creatieve boei gooien. Dat denk ik bij mezelf als ik wat later de speciale bijlage in De Standaard omtrent het Creativity World Forum 2008 lees. Op 19 en 20 november gata dat door in de Arena. Ik zal er bij zijn. John Cleese van fawlty Towers komt spreken. En ook Chris Anderson van Wired en Steve Wozniak van Apple. Hopelijk kunnen zij een luciferke aansteken in mijne kop, dat ik een flitsend idee krijg omtrent mobiliteit. Ik denk dat in die sector geld te verdienen valt. Als je tenminste out of the box denkt.

Thuiswerken kan natuurlijk ook altijd :-).

1 thoughts on “Creatieve mobiliteit

  1. Ik had chance! Het accident op de E19 was nog maar net gebeurd -heb wel even moeten aanschuiven- maar ik ben er gelukkig nog net voorbijgeraakt voor ze het afsloten. 🙂

Plaats een reactie